Bebegmvebn 6.haftada gittm doktor karından görmedi izin isteyip alttan bakınca gördü keseyi 5.haftalık gibi dedi geç döllenme olabilir bebeğide gördü hatta kalp atısıda yeni oluşmuş dedi sonra icim rahatladı. Daha önce bir düşüğüm vardı erken gittm o yüzden