Bumah benim gittiğim hastane çok teşekküllü bi hastane değil ikili tarama bile başka yerde yapmak zorunda kalacağım o yüzden zaten tıp fakültesine geçiş yapcaktım hemde orda riskli gebelik bakıyor bu tip durumlarda daha kapsamlı ve en ufak bi durumda hocalar ele alıyor