Bebek için;
-bir nohut battaniye (doğumhane ve ameliyathane soğuk oluyor mutlaka yaz kış kalın bir tane götürün)
2 müslin ( birini yattığı yere serdim birini kucağa alırken kullandım yeterli oldu)
ağız mendili ( 2 tane koymanız yeterli ben fazla koymuştum geri getirdim. )
bir takım 5 li hastane çıkışı (battaniyesi yok hemşireye verdim)
bir tane yedek götürmüştüm onu da ertesi gün çıkarken giydirdim)
6-7 bez koymuştum ama az geldi her emzirme sonrası kızım altına yaptığı için . Bence 10 adet yeterli.
-ıslak mendil ( bence pamuk götürmeyin hastanede hiç uğraşılmıyor)
pişik kremi ( bence gereksiz yük)
biberon, emzik, kaşık biberen hepsi gereksiz. Hemşireler şırıngayla veriyor ayrıca mama da var hastanede götürmeyin.
Anne için;
2 takım gecelik yeterli bence 3-4 takım götürmeye gerek yok hiç. Ben birini fotoğraf için götürdüm.
sabahlık ( hiç giymedim fotoğraf çekiminde giydim)
göğüs pedi ( hiç gerek yok ilk gün sanki şakır şakır geliyor da götürmüşüm 😂)
göğüs kalkanı ( hiç gerek yok hemen bir günde yara olmuyor )
ayrıca kıyafete de gerek yok geldiğiniz kıyafetle çıkın bence direkt zaten eve gidince yıkanacak 😂
terlik kesinlikle rahat bir tane alın
çorap 2-3 tane alın. Yere basmalar kirlenmeler olabiliyor.
-emzirme sütyeni, atleti ( hiç gerek yok pijamadan çıkartıp emziriyorsunu onla mı uğraşacaksınız o sırada )
tarak, lipbalm, saç bandı götürdüm sadece kişisel olarak fazlasını kullanamazsınız zaten bence.
Minimal bir çanta için bunlar yeterli benc