Kızlar bayağıdır buzdolabı bozuk Bugün kendi yetkili servisini çağırdım Alt tarafı ısıtmıyor muş yanmış Galiba onüçe Yaparız dedi bana Çok fazla geldi fiyat en son onbire İndirdi Profilo bu arada markası zaten çok pahalıya almıştık sizce ne yapmalıyım normal mi bu fiyatlar Ya da başka bir tamirci mi çağırsam