Meral_63 İdrarımı yaparken bi ağrı oluyu sanki üsten baskı veriyor gibi sizce niye olabilir bu dünden beri böyle oldu idarimi yapınca ağrıyor sanki bisye aşağı doğru itiyor öyle geliyor bana
Meral_63 Oznurcivan acıma yok ama baskı veriyor mantar yada enfeksiyon olda iç çamaşırıma yansır di ya off k
Basakparlar Meral_63 enfeksiyon çokta gözle görülür bi belirti vermez aslında bu yalnızda tahlilde çıkar