Kızlar 40+5 olduk. Pazartesi yatışım var normalde suni ile doğum başlayacak. Sabahtan beri kahverengi kırmızı renkte akıntılarım var. Sabah yatağa bile geçmiş lekesi. Ama 5 dakikada 10 dakikada gelen bir ağrım sancım yok. Ara ara geliyor sancı 30 saniye 40 saniye sürüyor geçiyor nefes aldırmıyor resmen. Hastaneye şimdi gidip gitmemekte kararsız kaldım. Sancı sıklığı artınca mı gideyim. Suyum gelmiş olsa giderim direkt ama suyum da gelmedi. Sizce bekleyeyim mi biraz daha