Başlangıç âdet tarihiniz ne zaman inşallah bu ay sonunda güzel haberler veririz
Meral_63 sat 27 mart yumurtlama 16 nisan bende bekliyorum 😊
Meral_63 benimde 1 mayıs ama belli olmuyo 1 2 gün de erken olabiliyorum
Merhaba geçen ay 2 Nisanda oldum heyecamla bekliyorum
Geçen ay bat 6 Nisan di . Bu ay 3 Mayıs bekliyorum
Zeynepppp01 benimde 6 nisan
Yumurta çatlatma iğnesi yaptırdım çok heyecanlayim
Geçen ay 1 nisandı, şimdi 1 mayıs bekliyorum bakalım
İnşallah hepimiz güzel haberlerle geliriz inşallah 🙏🏼
Bglmmrn benim de öyle işte hayrlısi bakalım hele 🥹🙏🏼
Meral_63 aynen öyle canım benım olursa ikinci olavak ama aylardır olmadı