Takmayın lütfen şu milletin laflarını kızlar ya vucut sizin befen sizin nasıl hareket edeceğini kimse bilemeez 41e kdr bekleyrnler var boşverin lütfen
Ben 0 sancı 0 ağrı yokken bi anda suyumun gelmesiyle doğumum başladı illa sancı birden gircek diye bişi yok 39+1dim akşam 8de suyum gelmeye basladı gece 12de yatış yaptım gece 3,4 gibi sancılarım geldi 6,45de doğum yaptım hiç belli olmuyor inanın akışına bırakın son günlerin tadını cıkarın kasmayın kendinizi