Kubra_dara34 ozlemzozyurt bende 9+5 günlüğüm akıntım var ama kaşık ağrısı yaşamadım bu gebelikte hiç mide bulantısı halsizlik dışında
Rusapolat ozlemzozyurt evet akıntı normal ama. Ara ara kaşık ağrısı da normal bebeişler büyüyor. Bende 9+6 haftalığım. Bu arada kilo aldınız mıııı ben 3 kilo almışım 🥲
Kubra_dara34 ozlemzozyurt bende yaşıyorum bunları ara ara acaba kalbi hala atıyor mu gelişimi durdu mu nasıl gidiyor ama gerçekten iyi düşünmek iyi geliyor kendini üzme