Kızlar boş gebelik geçirdim evde düşük yaptım doktora gidene kadar ufak bir parça kalmıştı onu da hastanede ilaçla düşürdüm doktor haftaya randevu al gel dedi ama farklı bir bölüm dedi şimdi aklıma gelmiyor üniversite hastanesi hangi bölüme randevu almam lazım