Merhaba güzel anneler, bundan 12 gün önce yani 2 hafta kadar önce bebeğimin kalbi durduğu için düşük yapmıştım ve kürtaj olmuştum doktora 1 hafta sonra kontrole gittiğimde herşey yolunda demişti ama bir kaç gündür midem bulanıyor gebelikteki gibi bulantılarım arada oluyor koku hassasiyetim de var ve hala adet olmadım sizce gebelik olabilir mi? Bu durumu yaşayanlar oldu mu yazarsanız çok sevinirim 🙉😳