Mehlika_ serra_62 umut kaybetmek yok 😂 inşallah en güzel zamanda olur hepimizin ben nu ay ilk kez ovulasyon takip edeceğim
Musilk-1 serra_62 bu ay daha bitmedi canım birbirimize hamile kalmak için enerji yollayalım dua zaten ediyoruz bende beklemedeyim hayırlısı
Gulceefe-00 serra_62 benim de bu ay olmayacak adetime birkaç gün kaldı ama bir haftadır sürekli kahverengi leke geliyor artık nasip önümüzdeki aya inşallah
Smge92 Ben hic takip etmiyorum ovülasyon testleri ile. hic takipte etmedim. En güzeli komple beyni salmak galiba. Benimde bu ay hüsran..