Senanur07 merhalar 37+4 teyim doktor bugün yaptı. Hamile olmadan önce ve hamileyken bile iğne vurulduktan sonra bayılan biriydim kana asla bakamam siz düşünün. Sonra kan aldıra aldıra alıştım. Bugün çatı muayenesi oldu. Yattım doktor jel sürdü bekliyor tam açtım kapattım sonra korkuyorum dedim korkma dedi doğumun normal gözüküyor doğumda kadınlar kendi bacaklarını açıyorlar dizlerinden tutuyorlar dedi. Sonra ellerimi dizlerime koydu bak böyle tutuyorlar doğum kolay olsun diye açıyorlar dedi. Bende tuttum bacaklarımı açtım inanın hiçbir şey anlamadım size yemin ederim ki girdiğini bile anlamadım alt tarafima bastırdı üst tarafima bastırdı üst kemiğin basık dedi . Zaten bende birşey olduğunu anlamıştım çünkü eşimle bazı pozisyonlarda aciyordu canım. Ama doktor normal doğuma engel değil böyle çok normal doğum yaptirdjm dedi