Ay kızlar 12 gün gecikme ile adet oldum bugün adetim bitti şaka gibi 7 gün sürer normalde ama kürtaj ve düşükten sonra 5-6-7 oldu bu durum sanki leke gelecek gibi hissediyorum ama dün belli bir saatten sonra gelmedi hiç gece takmış olduğum temiz ped hala tertemiz duruyor peçete ile silerken de ne bir kahverengi leke nede pembemsi leke gelmiyor . Neyse adet oldum buna da şükür diyorum. Bitmiş mıdır ki acaba diyorum kendi kendime de ara sıra sol kasık ağrısı ve çok nadir belim ağrıyor .🙄😬😬😬😬