Gizem1504 Tuba5555 selam canımm günler çabuk geçiyo 6 yaşında kızım var okul ev derken akşam oluyor cuma kontrolümüz var merakla bekliyoruz sen nasılsın🌸
Tuba5555 Gizem1504 ben de halsizlik var 17. Haftadayım canım çok sıkılıyor evde öle yatıyorum bişe yaptığım yok yapasımda yok siz kaç haftalıksınız :)
Tuba5555 Gizem1504 ben daha öğrenemedim birdahaki gitmeme ögrenirm diye düşünüyorum cinsiyeti ne İlk gebelikler zor geçiyor sanırım ben beynen ve bedenen yorgunum endişeler falan . Siz de öylemisiniz gerçi siz daha tecrubelisinizdir 2. Olduğu için 😊
Gizem1504 Tuba5555 evet ilk gebeliğimde hem şaşkınlık hem korku vardı ama 2.de öyle olmuyor :) kızım vardı oğlum oluyor inşallah sizinde gösterir :)