Hgergy Kuruma çizgisi mi bu sizce 5 dk içinde pozitif çıkmayınca kenara attım bida bakmadım. Bugün atmak için aldım böyle gördüm 😔
GezenTavuk_2 Hgergy Ben de bu testi yaptığımda ertesi gün bu şekilde gördüm ama 12 gün gecikme ile adet oldum. Ve bu çizgi görünen çizgi aşırı kalın doger çizgiye göre bence negatif kuzum
momof3 Hgergy kuruma çıkarıyor canım maalesef.Sende insallah vardır sabah ilk idrarla tekrarla inşallah koyulaşma olur 🤍
Hgergy etkafa ben de ilk defa erken gebelik testinde gördüm bunu ancak belli de olmaz. İnce ve soluk olması kuruma çizgisi ihtimalini güçlendiriyor 😔
dalyaluna35 Testi sabah ilk idrarla tekrar deneyin. Eğer 5dk içinde silik çıkarıyorsa pozitiftir ben reglime 5 gün kala bu test ile bu sekilde öğrendim 2. Dk da silik çıktı ve aynı gün kan verdiğimde beta 40 çıktı. 5dk sonrasi genelde kuruma çizgisi oluyor