Gamzeeecn Gece yarısı suyum geldi ,normal doğum oldu . Şükür 🙏 🥰Suni sancıya falan gerek kalmadan doğurdum 🥰🧿
Xb1rann3 Gamzeeecn hayırlı olsun canım Rabbim analı babalı büyütsün geçmiş olsun darısı vakti geldiğinde bana olsun inşAllah dikişin var mı ?
babymom1_ Gamzeeecn bende 39+2 yim bugün kontrole gittim açılma yok bebek hala yukarıda dedi muane sonrası çok hafif akıntı ile kan geldi ekstra bir şey yaptınmı yoksa cuma suni vericekler bana
Gamzeeecn Xb1rann3 amin inşallah .darısı senin başına Allah kucağına almayı nasip etsin.dıştan 2 dikiş içten 4 dikişim varmış.ama az var dedi doktorum yani .demekki daha fazlada atılabılıyor kesiye göre
Gamzeeecn babymom1_ canım benım bebiş kanaldaydı kontrollerde ,3 cm açılmam vardı ,suyum gelip gittiğimde de o şekildeydi ,3 saat doğumla beraber sürdü 10 cm olması . O şekilde oldu 🙏
Banu_Huseynzade Selam bende 39+3 bebek kanalda ama açilma yok artik doğurmak istiyorum doktorum sali gunune kadar bekle suni sanci veririz dedi bakalim nasil olucak bide kiz bebek erken dogar derler oglumu bu haftaya kadar dogurmusdum
Elis27 Gamzeeecn maşallah hayırlı olsun cnm Allah analı babalı büyütsün inşallah . Biz 39+4 tık yok 😑
Gamzeeecn Elis27 son hafta günde 2 tane hurma 2 dilim ananas yedim Birde elimden geldikçe son 3-4 aydır uzun uzun yürüyüşler yaptım Bazen de kısa yürüyüşler Plates topu aldım üstünde zıpladım😂onun çok bi etkisi olmamıştır .oynadım onunla biraz . Ve bol bol dua tabi Gelmeseydi bana da suni sancı vericekti doktorum Korkudan geldi 😁😁😁😁🙊
ipos Gamzeeecn ilk doğumunuz mu? Benim de bebeğimin kafası kanaldaydı salı günü. Bugün tam 39+0ım arada bel kasık ağrıları dışında hiç belirtim yok 😶
tansugl37 Gamzeeecn yaaa 39+3 4 gündür 2 cm açılma var eve gönderdi sancı yok bekliyorum. Mangala bile gittim dağ bayır gezdim artık sancım olsun diye tık yok 😂 ananas hurma bütün tuşlara bastım😂 dua desen hatim ettim artık gelsin diye bana bide sen dua eder misin doğurayım 🤲😂
Hamis354225 Gamzeeecn suyunuz gelince hemen hastaneye mi gittiniz? Kaç saat sonra doğum gerçekleşti acaba?