Asiye_ İkili tarama sonucumu pazartesi devlet hastanesinden alıp araştırmada ki kendi doktoruma götürecektim ama devlet hastanesinden pazartesi aldığım doktor randevum iptal edilmiş özelde ki doktorum e nabızdan görebilir mi sonucu
GizemHamza34 Asiye_ hayır sistemleri farklı olduğu için özeldeki doktor göremez randevu iptal olsa bile sonuçlarınızı grafik şeklinde çıktı olarak bankodan alıp doktorunuza gösterebilirsiniz
Asiye_ GizemHamza34 kadın doğum acile gittim oradaki abla da göremedi grafik diye birşey var ama açılmıyor dedi
Asiye_ GizemHamza34 inşallah ya sinirim bozuldu 25 Mart’ta verdim kaç zamandır bekliyorum iptal etmek ne demek ya daha acil durumda olanlar varsa
GizemHamza34 Asiye_ ah ah bugün o sinirle bende uyandım pazartesi detaylı usg için randevum vardı o iptal olmuş
Asiye_ GizemHamza34 hangi hastane benim ki Düzce dağın başına kurmuşlar polikinligi zaten git gel çok zor
Asiye_ Girlmama keşke o kadar basit olsa daha önce beta sonuçlarını bile hasta kabul vermedi sonuç çıktı veremeyiz dediler doktordan alacaksın biz veremeyiz diye tutturdular sonuç benim sonucum diyorum veremeyiz diyorlar
GizemHamza34 Asiye_ İstanbul çam sakura aslında küçük yerlerde sorun çıkarmıyorlar ama size denk gelmiş demek ki
Asiye_ GizemHamza34 evet inşallah pazartesi gittiğim zaman bana sonucumu verirler merak da ediyorum bir şey var mı diye