Doktora gittim bugün beta değerlerim pazatesi 138 carsmba 317 bugün 1007 çıktı ve bana istersen vajinal ultrasyonla bakayım keseyi şimdi dedi istersen salı gel dedi ben salı tekrar gelirim dedim o zamana kese gorunurmu ve bana ilaç olarak duphaston verdi günde 4 kez sabah akşam ve progesteron vajinal verdi günde iki kez benim kullandığım coraspin vardı zaten aynı doktorum vermisti birde proceive f kullanıyorum çok fazla ilaç bebeğe zarar vermezmi