Merhabalar 37+4 . Haftadayim bugün çatı muayenesi oldu. Alt kemik çok güzel üst kemiğin biraz basık ama bu şekilde çok normal doğum oldu sorun değil dedi. 3700 şuan kilosu. 4 ve üstünü geçerse riske atmam sezeryan olur dedi. Acaba böyle olup normal doğumunuz nasıl geçti? Çatı muayenesi yaparken de hiç canim acımadı gerçekten burdaki o kadar insan dayanilmicak birşey yazmıştı ki çok korkmuştum hissetmedim bile bacaklarımı kendim tutup açtım baya hemde daha rahat yapsın diye 🥲