bende yaptıracağım kan uyuşmazlığı iğnesi ilk gebeliğimde sorun olmadı ama ikincide gerekliymiş acıtıyormu yaptıran varmı bu iğneyi benim iğneye karşı çok büyük fobim var sırf bu yüzden ilk gebeliğimde sezaryen yerine normal doğum yaptım. Sezaryen doğumda iğne vuruyorlar diye