Sevimlianne_adayi Kızlar awox negatif bebetıme erken gebelik hafif silik çizgi hangisini inanıcam awox yaparken biraz sıvı alıp yaptım
GezenTavuk_2 Sevimlianne_adayi bebe time yalancı pozitif veriyor.awox negatif ise negatiftir maalesef.
GezenTavuk_2 Sevimlianne_adayi o zaman predictor early alın o daha kesin sonuç veriyor prodoctor da kuruma çizgisi vermeye başladı.
Sevimlianne_adayi bgndgd bende dün yaptım negatif çıkardı bugün dk 2 indi çizgiyi baya baya gözümle gördüm resimlerde parlıyor ama gözle çok rahat görüyorum
GezenTavuk_2 Sevimlianne_adayi o zaman prodoctor ile dene kuzum yada awox awox daha iyi hatta ondan al
GezenTavuk_2 Sevimlianne_adayi Aynen öyle çünkü dediğim gibi pro doktor Ben de kuruma çizgisi verdi daha önce hiç vermiyordu O da artık bozmaya başladı yavaş yavaş ama bu dediğim marka kuruma çizgisi bile vermiyor saatler geçse de
Birbebisannesi Awox çok küçükse 25 dkakikadan sonra bile çıkarıyor. Biraz bekleyin ve üstündekini çıkarıp teste öyle bakın