İki uç gündür adet olacakmış gibi karın agrım oluyor sanki heran kanamam olacak gibi devamli bi ağrı var sıddeti artmıyor ama ağrı da gecmıyor sizde durumlar nasıl korkuyorum. 2. Gebeligim 21+2 suan geçen hafta kontrolüm vardı hersey yolunda demıstı Dr.
14 haftalıkken de bu sekılde ağrı olmuştu 10 gün boyunca dr o zaman normal demıstı ama suan anlam veremedıgım sekılde ağrı devam edıyor