minigimleseruven Hiranur_2180 bebisim teste göre evet ikinci çizgi görünüyor fakat hamilesin demek için çok erken , bir test daha yapabilirsin eğer onda da gorursen kan testi vermen lazım , önemli olan beta hcg oranın . Dilerim bebis vardır 🌸☺️
Gizmmis Hiranur_2180 canım bu test bende iki defa yalancı pozitif gösterdi sen garantilemek için awox yada productor al bnce çünkü insan hayali kırıklığına uğruyor heveslendikten sonra
Hiranur_2180 Ceren001 Teşşekür ederim ama hemen de ümitlenmek istemiyorum çünkü 2 defa kimyasal gebeliğim oldu
Ceren001 Hiranur_2180 Bende de böyle çıkmıştı canım şimdi 14haftalık hamileyim. İnşallah sana da nasip olmuştur. Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🩷
Hiranur_2180 Gizmmis testin markası mimea yani bilemedim bir kaç gün sonra tekrar yeniliycem ama gebelik olarak bütün belirtilerim var
Mzgnysf Hiranur_2180 bende bu marka test ile bu şekilde silik gördüm ve betam 70 çıkmıştı reglime 5 gün vardı ve şuan 36 haftalık hamileyim oğlumu bekliyorum darısı başına inşallah bence sende hamilesin🤗🤗👏👏🥳