Bounty ravzae normalde ben bu tarz konularda çok güçlü sayılmam açıkçası ama v15 kullanıyorum beni hiç zorlamıyor v12 yle yanlış hatırlamıyorsam hazne farkı çoktu almışken v15 i almanızı öneririm düğmeye basmak da ağırlığı da beni bu güne kadar hiç zorlamadı hayırlı olsun şimdiden 😊
Rumeysaozcann ravzae v12 den memnun kalan çok koltuk altı aparatıda olması güzel ama toz haznesi küçük v15 tense gen5 i öneririm ben kullanıyorum hem haznesi büyük bütün aparatları var çekim gücü canavar gibi ağırlığı çok gibi görünüyor v12 ye göre ama hamileliğimin son günlerinde bile yormadı beni
edanur__ Ben v12 kullanıyorum çok memnunum. Hamileyken almıştım diğer süpürge ağır zorlanıyorum diye v12 o kadar hafif ki rahatla kullandım. Şarjı 3+1 evime yetiyor. V15 i mağazada denedim bana biraz ağır geldi açıkçası benim önceliğim hafif olmasıydı.
minikkusselim edanur__ bende dyson v 12 arastiyorum yaklaşık kaç dakika gidiyor şarjı yerler koltuklar derken 2+1 evi supurebilir mi
Meyracukurmaraz Çevremdeki herkez v12 kullanıyor ben v15 aldım evet v12 daha hafif ama ben v15 le dip köşe temizliğimi hapabiliyorum ama b12 yi denediğimde arkadaşımda günlük dik süpürge gibi gelmişti v12 150 v iken v15 250 v çekim gücü farkı çok fazla
ravzae Meyracukurmaraz basmalı olması kafamı karıştırdı birde tüm parçalarl v12 de var v15 de yok 🥲 şuan ikisi aynı fiayt
Meyracukurmaraz ravzae hangi parçalar yokki bende baya bi parçası var bende tuşa basmaya takılmıştım ama öyle bi basma değil dokunsan alıyo ve zaten süpürgeyi tutarken parmağın orda oluyo. Çekim gücü çok olsun tek bir süpürgen olacaksa v12 alma derim yeterli olmaz çünlü