Merhaba kızlar 39+1 haftamdayım akşamları uykudan kalkıncada gündüzleri sanki adet olucakmışım gibi ağrılar hissetmeye başladım ama tatlı ağrı yani böyle kasıklarıma yayılan acaba doğum belirtisi mi 2 gün öncede sümüksü jel kıvamında nişan geldi ama halen ağrılarım artmış değil bu ağrılar doğumun yaklaştığını mı gösteriyor yarın kısmetse randevum var zaten açıklık olmuş olabilir mi ?