Kızlar 36 haftalık gebeyim eşim illede normal doğur diyor baskı yapıyor sezeryan düşünmeme ihtimal bile yok yani o benim iyiliğim için normal doğurmamı istiyor daha erken toparlanmam ayaklanmam için,ama benim ilk gebeliğim ve aşırı aşırı korkuyorum şimdiden bebeğim afedersimiz oramdan masıl çıkcak acaba çok ağrım olurmu diyorum korlum olmasa doğurcam ama hele o kesi atılması beni benden alıyor genelde ilk doğumlarda muhakak atılıyomuş banada atılır diye düşünüyorum ama çok fena korkuyoruö doktora muayane sırasında eşime sezeryan olacagımı çatımın müsait olmadığını söylermisiniz desem nasıl olur yani isteyerek sezeryan olsam 🥺🥺🥺 normalde istiyorum aslımda ama offff korkularım çok fazla