ecemeric95 Selam kızlar 15 günlük bebeğim var kakasını yapamıyor aynı zamanda ateşi var burnu akıyor. Evdeki diğer kızımdan geçti muhtemelen. Paranox fitili bölüp kullanabilir miyim sizce? Bir zarari olur mu? A
AnayimBenAna_ ecemeric95 doktora sormadan ilaç kullanılmaz. Üstelik yenidoğana asla. Ateşi varsa acile gidin
Shnkh ecemeric95 geçmiş olsun mutlaka doktora gösterin diğer kızınız ile o aynı yaşta değil doktorun vereceği ilaçları kullanin
Bebegim3444 ecemeric95 fitil için daha erken aynı zamanda ateşi kaç acaba. Çünkü biraz daha buyuk cocuklarda 39.5 olmadan fitil önerilmiyor. Beyine direk sinyal gönderip düşürdüğü için. İlik su aldırın özellikle kasık bolgesi di kapağı arkası koltuk altına pamuklu su koyun. Hastaneye gittigimizdede bize aynı tedavi uygulandi. Çok geçmiş olsun.
minikbebegim06 ecemeric95 yenidoğan bebekte böyle sorun varsa hemen çocuk acile gidin kaka 10 güne kadar normal ama ateş varsa beklemeyin