mlkkk ben istemem ya, altını ticaret yaptığı için bozduruyor. Atıyorum robot süpürge istesemm bana has olmuyor, ev için sonuçta 😅bana özel bişe olması lazım ama bişeyede ihtiyacım yok. Hediye gereksiz gibi geliyor ne bileyim hele bide istemek daha saçma . Düşünsün alsın almasada olur dert değil yani takılmıyorum çok. Arkadaşın dediği gibi destek olsun nazımı çeksin yeter 😅