Betuls ben şifonyer almadım onun yerine büyük dolabının içerisine bez dolap içi raf aldım ve bir sürü kutu almayı düşünüyorum. Dün bir videoda izledim ikealarda vs olan düzenleme kutularının içerisine koymuştu kadın zıbınları tulumları çorapları katlamak yerine de dürmüştü resmen ve çok rahatım diyordu.. fikir yani.. Bebek odamız zaten benim giyinme dolabımın olduğu yerdi, kızlar bizi dolabımızdan etmiş oldu 😂 ama çilek mağazasında çok güzel bebek dolabı görmüştüm kocamandı ve hep içi raf raftı.