Arkadaşlar 2 gün önce 20. haftaya girdim geçen hafta falan ve hatta düne kadar bebeğimin hareket ettiğini hissediyordum böyle pıt pıt atıyordu. Dün akşamda hissetmiştim ama akşamdan beri şuan hiç bişey hissetmiyorum. Bol bol konuşuyorum da karnıma dokunuyorum bişeylerde yedim ama bişey yok korkuyorum böyle olan varmı kalbim yerinden çıkacak sanki