mlkkk ben iki kere kanamadan dolayı bu hastanede yatmak zorunda kaldım o zaman çalışanlar çok ilgiliydi aslında umarım ilgisiz çalışanlar gitmiştir, bu şehirde yabancıyım ve tek bu gittiğim doktora güvenebiliyorum 30. Haftdayım bu haftadan sonra da doktor değiştirmek istemiyorum