sevgipitircigi11 Kızlar bebislere yenidogan çamaşır deterjani olarak ne aldınız yada almayı düşünüyorsunuz
Papatyael47 Pamuk95 hiç bişi demedi Altan falan muayene ediyorlarda aktif kanama yoktu 2 gün gözlem altında tuttular o kadar lekelenme yada kan gelmesi normal değil diyor ama tam bu şey için geliyor demedi
Tugceasel21 ErsBegAs merhaba 20+6 dan selamlar bir kizim bir oglum var bi oglum daha olucak allah saglikla kucaklarimiza almayi nasip etsin inşallah 😊
Momcrn Hanife5656 ay maşallah yaşları varmış benimkiler küçük ya biri 3 yaşında biride ben doğum yapana kadar 1 olucak
Hanife5656 Momcrn evet sizinki daha küçüklermiş Rabbim güç kuvvet versin🤲🤲büyüdüklerinde ne çabuk büyüdüler diycaz
Cans__ 21+2 ikizler ve birer uyku tulumları var sadece henüz 2 hafta sonra başlayacağım allah nasip ederse