bahart_trn valla ben her ikisinide deneyimlediö ilki geneldi o kadar güzel bi doğum olmamıştı sıfır agrı hemen süt gelmesi ilk ayağa kalkışın kolaylığı daha nice güzellikler ikinci sipinal oldu anestezi uzmanı zorlayıp vicdanımla oynadı kabul ettim kendlme yaptığım en büyük kötülük oldu 22 günlük lohusa bi anne olarak daha yeni net toparlanabildim diyebilirim o ağrı anlatılmaz hele ki o baş agrısı ölüm gibi bişeydi ben acısını size kelimelerle asla taraf edemem dikiş acımı bile unutturdu bana yani ben artık doğum düşünecek olsam yine genel ama sizin vücudunuzu bileme sağlıklı dogumlar dilerim