Selam kızlar geçen sene bugün 6.5 haftalık bir kaybım oldu kalp atışını duymamın ardından kese bozuldu kanamam başladı evde düşük yaptım. Manen ve ruhen o dönem çok isyan ettim suçu kendimde aradım ama sağlıksız gebelikler tutunamaz düşer demelerine rağmen. Nasibi yokmuş dedim. Kendimi hamilelğe hazır hissedemedim bir kızım vardı okulu derken zaman geçti korunmayı bırakmamın 2.ayında tekrardan hamile kaldım. Şuan 18 haftaya giriyoruz. Demem o ki nasibimiz biyerde bekliyor ama doğru zamanda. Hamile olarak bebek isteyenlere duam en hayırlı en doğru zamanda rabbim nasip etsin inşallah. 🫶🤲🤍