Kızlar 24 haftalık gebeyim 4. Aydayken yine böyle diş ağrısı çektim antibiyotik kullandırdı doktor bir tarafa da dolgu yaptı ama şimdi tekrardan diş ağrılarım başladı hem sağ hem sol iki tarafta da zorlanıyorum yemek yerken doktorlar röntgen çekemiyoruz yapamayız diyor lütfen başka çözümü var mı en azından hamileliğin sonuna kadar beni idare edecek lütfen yardımcı olur musunuz? 🙏🏻😣