GizemHamza34 benim tam tersiydi detaylımı olmuştm sonucu kadın doğuma göstermek için randevu aldığım için yakın tarihte, kadın doğumcuyu iptal etmişti.
Hastanedeki sekretere dedim detaylı sonucu benim göstermem lazım riskli bsey varsa, 20 gün sonrası biverilen randevuyu ben ne yapacam dediğimde bizlik bsey yok, 182yi aramzn gerekıo bidaha randevu almnz gerekıo demişti.Cok sinir olmuştum bende.
Bizde öyle aradık şansımıza bi kac gün sonrası da boşluk varmş öylelikle almştık.
Sizinki detaylı olması kötü olmuş inşallah randevu bulursunuz.