Merhaba hanımlar 6 martta kanamayla birlikte düşük yaptım henüz embriyo ve kalp atışı görmemiştik. Düşük kontrolü sonrası kan pıhtılaşmam olduğunu öğrendim. Düşük sonrası regl olmadan tekrar hamile olduğumu öğrendim 11 nisanda beta hcg 3800lerdeydi. Aynı gün kan pıhtılaşmasını öğrendiğim için iğnelere başladık. Dış gebelik zannettik fakat vajinal kontrolde 6 mm civarı kese gördük dr 1 hafta sonra tekrar gel dedi 6 gün sonra gittiğimde 10-11 mm kese gördük fakat embriyo görünmedi doktorumun modu biraz düştü, haftaya tekrar görmezsek kürtaj ihtimali olabilir dedi. Fakat henüz düşüğümün ilk günü ğzerinden 6+0 süre geçmişti. Kalp atışı için kese kaç mm olmalı sizce bebek belirtisi görmek için ne kadar süremiz var? Kese gayet düzenliydi