Çok yanıtlanacağını zannetmiyorum ama şansımı denemek istedim kızlar ben gebeliğimin başından beri devlette gizem özbasa gidiyorum kendisinden çok memnunum ancak devlet hastanesinde doğum yapmaktan korkuyorum açıkçası çift kisilik odaya mı koyarlar esimi iceri alırlarmı hijyenik midir vs vs gibi buradaki özel hastanelerde çok pahalı geldi bana bilemedim sizin varsa tecrübelerinizi dinlemek isterim