Kızlar 33+4 üm dün doktor kontrolümüz vardı hala doğumla ilgili bişey konuşmuyoruz nstye de hala bağlanmadım artık bunları konuşuyor olmamız gerekmiyor mu özel hastaneye gidiyorum doktordan memnunum yani tatlı bi doktorum var plasenta iyi suyun iyi falan dedi sadece 10 gün sonra çağırdı tekrar kontrol randevusuna. Anlamadım yani içim rahat etmedi