segah06 ben daha oncesinde kullanmistim gebeligi ogrendigimde doktorum kullandigin ilaclar var mi deyince onlari soyledim igneleri kullanmiyoruz dedi kendisi biseyler vermisti nedenini sormadim o an hic benim doktorum da tavsiye etmedi ama tahlil yapip bakiyolar ya kisiye gore yonlendirme olabilir