Merhaba 😊, 18.03 tarihinde adetimin ilk günüydü. Normalde şu an yeniden adet dönemimde olmam gerekiyor ama 5 gündür hala adet olmadım. 3 gün önce test yaptım; bir çizgi belirgin kırmızıydı, ikinci çizgi ise silik ve pembemsi çıktı. Mide bulantısı ya da göğüs hassasiyeti hissetmiyorum. Sizce bu kesin olarak bir gebelik belirtisi olabilir mi?