Kızlar ocakta doğum yaptım daha kirkim çıkmadan adet oldum yani düzene oturdu ama kanamalarım leke şeklinde uzuyor doktora gidecem ama bunu yaşayan varmi aranızda neden olur mesela normalde 10 gün sürerdi biterdi ama bugün 14. Günüm hala hafif kahverengi leke gibi geliyor