beyzaakartal Kızlar merhaba 14. Haftadayız dün doktorumuz cinsiyeti söyledi %90 kız burada da daha önce çoğu kişi erkek demişti çok şaşırdık ve mutlu oldukkk darısı isteyen herkese nasip olsun inşallah
beyzaakartal ireminc07 teşekkür ederim çok şaşkın ve mutluyum inşallah bir ay sonra gittiğimizde değişmez cinsiyeti 😅
beyzaakartal ravzae bu görseldeki gibi bakarak söyledi cinsiyeti bacak arasını net göremedik maalesef
beyzaakartal umutluanne7 hayır ben çok sevindim kız kıyafetleri bakmaya başladım bile bu saatten sonra beni kimse durduramaz 😅