Ssa Semaas ben kendim yaptim elimden geldigince keçeden hem uygun a geldi baya hemde el emegim olmus oldu
Kamelya Semaas bende kendim mini kavanozların içine şeker koyup süsledim kapağının üstüne pleksi yazı kestirdim hoşgeldin falan diye yapıştırdım bide magnet yaptırdım