Ceda bende orda doğum yaptım bir sene oldu doğum yapalım 37+2 de gebelik şekerim var diye sezaryanla doğum yaptım ben ameliyattan çıkana kadar bebeğimi odaya çıkarmışlardı 5 10 dkka sonra gelip küveze koymak için almışlar ben odaya çıkıp ayıldığımda bebeğim yanımda değildi size kötü şeylee anlatıp piskolojinizi bozmak istemem ama yaşarken çocuğumu kucağıma alamadım 10 gün boyunca küvezde kaldı ve vefat etti çocuğumuz ve bizden bebeğimiz için kan verildiğinde kan parası EKG çekildiinde ekg parası aldılar alınmaması gerektiğini söylediğimiz halde faturası verilmediği içinde işlem yapamıyoruz ne yazık ki ama biz ihmal olduğunu da düşünüyoruz çocuğumu hiç emzirmedim süt sağıp göndermeme rağmen vermediler dokunamadık bile çocuğumuza başka insanların da bu acıyı yaşamasını istemem