Kızlar 25. Haftadan itibaren başlayan ara ara tansyon düşmelerim olmaya başladı. Hafif kafamı sendeletiyor. Hemen oturuyorum veya uzanıyorum. Geçen hastanede oldu. Hemen ölçtürdüm. 8 5 çıktı düşük dediler. Doktora sordum mide bulantısı kusma var mı dedi yok dedim. Sorun yok o zaman dedi. Ama devamı geliyor ara ara. Yaşayan anneler veya gebeler bir sıkıntı oldu mu bu süreçte