777ugurum Kan sonucum 670 küsürlerde çıktı. Düzenli iki günde bir artış sağlıyor ve ilk hamileliğim. Daha doktora gözükmedim. Dış gebelikten korkuyorum. Kesenin gözükmemesinden korkuyorum. Hamilelik belirtim sadece uyku var. Mide bulantısı va yok. Ara ara kaşık ağrılarım oluyor. Hamileyim biliyorum ama kprkourpım ya değilsem diye.
Edizhr 777ugurum sen bir daha ver kan canim çünkü Dr gitsen muayene bile etmez kese gözükmez biraz daha bekle hem bebeği hem kalp atışını duyarsin şuan sat göre kaç haftalık
Geleneksel1anne 777ugurum düzenli artış oluyorsa sağlıkdır inşallah ama daha yenidir kese görünür ama belki yolk saç görünür bebek görünmez ama kalp atışı duyulmaz daha çok yeni bi 10 gün sonra gitsen bebeği de kalp atışını da duyarsın inşallah içini ferah tut 😇
Merve_kucuk 777ugurum Bi gidin isterseniz. Belki kalp atışını hemen duymayabilirsiniz ama en azından keseyi felan görürsünüz. Benim 2.gebeliğim olduğu için gecikmenin 8.günü kan verdim 1308 çıkmıştı. Direk 8 haftalıkken de kontrole gitmiştim bebeğimi ve kalp atışını da duymuştum🤲🏻 Şimdi 31+6 olduk bile 🫠
777ugurum Shnkh tabiki ama değerimden dolayı gitsem de bir şey diyemez diye gözükmedim. Bu hafta içi gideceğim inşallah
777ugurum Merve_kucuk yaaa ne güzel. Benimkisi şuan çok yeni olduğu için doktora gitmedim. Değerime göre gitmeyi planlıyorum doğru mu yapıyorum sizce
777ugurum Edizhr evet bu sebepten gitmedim zaten. Normalde beta değeri kaç olduğunda kese ve kalp atışı görülür
Merve_kucuk 777ugurum Herhangi bir sorununuz yoksa bekleyin o zaman ben öyle yapmıştım. Tabi ara ara adet sancısı gibi ağrı oluyordu ama normaldi oda.
777ugurum Geleneksel1anne evet düzenli oluyor maşallah. Düzenli olduğu halde sıkıntı olur diye korkuyorum. Ya bebeğim yoksa diye
Edizhr 777ugurum benim 1986 ydi son çıkan sonuç ondan 3 4 gün sonra gittim bebek de kalp atışını da duydum
Devran Değerin normal evet hayırlı olsun gebesiniz 1,5 hafta sabredin öyle gidin hem en azından kese ve kalp atışı duyarsınız ama vajinal yani ultrasonda duyulmaz henüz
Geleneksel1anne 777ugurum korkma canım içini ferah tut inan ki bu endişe 40 hafta sürüyor ve doğunca önür boyu annelik böyle bişey 🥲
Mervegebe Hayırlı olsun hiç stress yapmayın kendinize inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız ben 5 haftalıkken gittiğimde minikte olsa kese görünmüştü ama içinde bebek olduğu anlaşılmamıştı 7. Haftada hem kalp atışı hem keseyi gördük birkaç gün daha bekleyip doktora giderseniz sizin için iyi olacaktır. Bu sıralarda folik asit içiyorsanız devam edebilirsiniz
777ugurum Mervegebe içiyorum devam ediyorum da evet. Hafta içi gitmeyi planlıyorum. Umarım hayallerimdek gibi olur. Teşekkür edeşem
esradilek Bende yeni hamileyim ve çok erken öğrendim 3+5 im şuan . Hiç bulantım yok, sık idrara çıkma da yok , sadece kaşık ağrısı ve bazen sancı oluyor bence normal 7.hafta da başlıyormuş . Hcg değer artışlarınız nasıldı acaba