adatuna kızlar bn de biraz önce kan verdim 1.78 çıktı adetim her ay bikaç gün gecikir bu ay geçen aya göre 4 gün gecikti düzenli değil ama reglm sizce bu değer artar mı şuan adet oluxağıma dair belirti yok normalde olmadan bir hafta önce karnım ağrırdı ama bu sefer ağrıda olmayınca bakayım dedim umut varmıdır sizce yada artma ihtimali