Doğum yapmış annelere ve etrafımdaki her anneye soruyorum bebeğinizi kucağınıza alıp yüzüne baktığınızda tam olarak nasıl bir duygu yaşadınız diye hepsi geçmişe gidiyor yüzlerinde çok güzel bir gülümseme oluşuyor ve harika bir duygu asla anlatamam yaşaman lazım diyorlar ben de çok merak ediyorum özellikle benim ve eşimin genlerini alan bebeğimin yüzü nasıl gözükecek onu ilk bağrıma bastığımda nasıl hissedeceğim çok merak ediyorum bunu anlatabilecek kelimelere dökebilwcek anneler var mı 🥰